GetMore helpt financiële advieskantoren toekomstbestendig te blijven door zich te onderscheiden met slimme digitalisering. De aanpak van GetMore is er eveneens op gericht bij te dragen aan maximale waardecreatie van de onderneming. Jump helpt als innovatiepartner mee om dit systeem doorlopend te verbeteren, professionaliseren en te personaliseren.

Beter rendement met minder inspanning

GetMore levert software die het hart vormt van een advieskantoor. De basis van het systeem bestaat uit een CRM-kern waar omheen proces-taken kunnen worden geconfigureerd. Hierin vinden alle klantregistraties en klantreizen plaats op een procesgestuurde wijze. Dossieropbouw en het komen tot een juist advies bestaat namelijk uit diverse interacties tussen klant en adviseur. GetMore maakt deze processen sneller, veiliger en transparanter. Zo zorgt het systeem ervoor dat er met minder inspanning, betere adviezen gegeven kunnen worden en de klantreis geoptimaliseerd wordt.

Jarenlange ervaring verwerkt in een intelligent systeem

Elk advieskantoor heeft een eigen werkwijze, maar er is ook veel overlapping. Vanuit jarenlange ervaring en onderzoek heeft GetMore universele processen opgesteld, waarmee handmatige acties worden gedigitaliseerd. Denk hierbij aan het afsluiten van verzekeringen en hypotheken maar ook de nazorg ervan, zoals het jaarlijks herzien van de polis. GetMore zorgt dat alle data netjes in het systeem staat en dat er periodiek contact wordt gelegd met de klant om aan de zorgplicht te voldoen. Dit verloopt met een minimale inspanning van het advieskantoor en maximaal inzicht voor de klant.

Zo denkt het systeem bijvoorbeeld mee tijdens telefonisch klantcontact

Digitaliseren van de werkwijze 

GetMore werkt met branche specifieke templates, die aanpasbaar zijn op de unieke werkwijze van ieder bedrijf. Het CRM-systeem wordt automatisch aangevuld met de nodige data en is op de hoogte van alle vervolgacties. Deze acties worden uiteindelijk automatisch opgepakt door het systeem. Daarnaast kunnen er dashboards worden ingericht met de belangrijkste informatie voor de medewerkers. Ook dit onderdeel is te personaliseren.

Koppelbaar met andere software

Het systeem is open opgezet en bevat veel koppelmogelijkheden voor bijvoorbeeld ADN -, HDN -, mail- en andere services. Dit maakt het mogelijk om vanuit één systeem te werken. Er zijn meer dan 200 systemen waarmee makkelijk en snel een integratie gemaakt kan worden. GetMore denkt hierin uiteraard ook mee.

GetMore: We zijn ooit begonnen met de ontwikkeling van het systeem in het buitenland. Dat leek aan het begin een goede keuze, maar al snel kwamen we erachter dat zij onze visie niet volledig begrepen en de kwaliteit niet konden leveren die wij voor ogen hadden. Wij zijn om deze reden  op zoek gegaan naar een lokale partij die wel in staat was om onze visie mee te helpen uitbouwen. De keuze is hierbij gevallen op Jump. Samen met hen zijn wij in staat gebleken een hoogwaardig en stabiel systeem te bouwen. De dagelijkse samenwerking verloopt uitstekend en wij zien het GetMore platform continu verder verbeteren. Daar zijn we heel blij mee!

De rol van Jump 

Wij zorgen ervoor dat de visie van de ondernemer wordt vertaald in de software. Onze ontwikkelaars zijn doorlopend bezig met het verbeteren van het systeem. Zij werken met het GetMore-team samen om het systeem naar wens te maken. Daarvoor worden moderne webapplicatie-technologie zoals .NET Core en Angular gebruikt. Daarnaast denken we mee over de designs en nieuwe kansen. Als software partner werken we toe naar gezamenlijke successen!

Jouw software ook naar een volgend level brengen?

We denken graag met je mee! Laat je gevens achter en we nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

    We behandelen je e-mailadres met respect en sturen geen spam.

    Jan-Maarten Verweij

    Jan-Maarten Verweij

    06 – 2208 2817