Terug naar alle cases
Vebego zorgt voor effectieve Business Support met workflow app
Vebego Cleaning Services is het grootste schoonmaakbedrijf van Nederland. Elke dag zetten duizenden medewerkers zich in om een bijdrage te leveren aan een schoon Nederland.
Een loket voor de hele organisatie
Het creëren van een intern meldpunt voor vragen, ideeën en gevaarlijke situaties op de werkvloer van Vebego Cleaning Services. Door betere communicatielijnen tilt ze de kwaliteit van haar dienstverlening naar een hoger niveau.
Bij vragen over de werkuitvoering is het onduidelijk wie het aanspreekpunt is. De HR-afdeling is slecht ‘bereikbaar’ voor medewerkers op de werkvloer. Maar ook de medewerkers op de servicedesk verliezen veel tijd aan het doorzetten van vragen naar andere stafafdelingen. Tot slot mag het inschieten van vragen geen tijd kosten.
Altijd verbonden
Samen ontwikkelden we het ‘Business Support dashboard’; een intern ticketsysteem met een webapplicatie voor de servicedesk en een mobile app voor de duizenden Vebego Cleaning Services-medewerkers. De mobiele app speelt een belangrijke rol tussen de medewerkers op de werkvloer en de verschillende stafafdelingen. Leuke en belangrijke berichten worden ingeladen op het dashboard. Hebben de medewerkers een vraag, idee of belangrijke melding? Dan schieten ze deze gemakkelijk in via de mobile app. Het centraal loket handelt de tickets af en zet ze door naar de 2e lijn.
Uitgebreid beheersysteem
De mobiele app is voor zowel Android als iOS ontwikkeld. De uitgebreide webapplicatie is ideaal in gebruik. Onder andere het beheren van medewerkers in het centrale loket, statussen koppelen aan meldingen, vragen en ideeën en e-mailwisselingen zijn gekoppeld aan de tickets.
Wat heeft het opgeleverd?
De applicatie zorgt voor duidelijkheid en minder administratieve taken. Medewerkers worden sneller en beter geholpen. Met meer werkplezier en een betere klantervaring als gevolg.
Vrijblijvend sparren?
We denken graag met je mee. Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op.