Hago is het grootste schoonmaakbedrijf van Nederland. Hago heeft ruime ervaring in schoonmaakdienstverlening en specialistische schoonmaak. Elke dag zetten duizenden Hago-medewerkers zich in om een bijdrage te leveren aan een schoon Nederland. Een schoon Nederland in de zorg, kantoren, de voedingsmiddelen-, chemische en hightechindustrie, het onderwijs en op Schiphol.

Een loket voor de hele organisatie

Het creëren van een intern meldpunt voor vragen, ideeën en gevaarlijke situaties op de werkvloer van Hago. Door betere communicatielijnen tilt Hago de kwaliteit van haar dienstverlening naar een hoger niveau.

Uitdagingen

  • Bij vragen over de werkuitvoering is het onduidelijk wie het aanspreekpunt is
  • De HR-afdeling is slecht ‘bereikbaar’ voor medewerkers op de werkvloer
  • Medewerkers op de servicedesk verliezen veel tijd aan het doorzetten van vragen naar andere stafafdelingen
  • Het inschieten van vragen mag geen tijd kosten (zodat stafafdelingen weten wat er bij de medewerkers speelt?)

 

Altijd verbonden

Samen ontwikkelden we ‘Hago Live’; een intern ticketsysteem met een webapplicatie voor de servicedesk en een mobile app voor de duizenden Hago-medewerkers. De mobile app speelt een belangrijke rol tussen de medewerkers op de werkvloer en de verschillende stafafdelingen. Leuke en belangrijke berichten worden ingeladen op het dashboard. Hebben de medewerkers een vraag, idee of belangrijke melding? Dan schieten ze deze gemakkelijk in via de mobile app. Het centraal loket handelt de tickets af en zet ze door naar de 2e lijn.

Uitgebreid beheersysteem

De mobile app is voor zowel Android als iOS ontwikkeld. De uitgebreide webapplicatie is ideaal in gebruik.

  • Beheren van medewerkers in het centrale loket
  • Statussen koppelen aan meldingen, vragen en ideeën
  • E-mailwisselingen zijn gekoppeld aan de tickets

Wat heeft het opgeleverd?

De applicatie zorgt voor duidelijkheid en minder administratieve taken. Medewerkers worden sneller en beter geholpen. Met meer werkplezier en een betere klantervaring als gevolg.

Gratis demo bij jou op kantoor?

Geïnteresseerd in een gratis demo van onze apps? Laat jouw e-mailadres en telefoonnummer achter. We maken graag een afspraak bij jou op locatie om de mogelijkheden van een webapplicatie te laten zien.

✓ Demo duurt ongeveer 1 uur
✓ We laten de mogelijkheden van Lowcode zien
✓ Je krijgt van ons één geweldig idee!

Jan-Maarten Verweij

Jan-Maarten Verweij

06 – 2208 2817

Wat kost een applicatieKrijg direct een prijsindicatie